hemma från centrum

Nu kan jag skriva igen.
Ja, jag har inte bloggat så mycket på de senaste dagarna. Jag har haft väldigt mycket att göra.
I måndags hade jag ju vårkonsert, det var väldigt tråkigt måste jag säga. Haha, det tyckte alla.
På tisdagen hade jag audition på Base till musikallinjen :) Det gick väl bra... Och igår var det dags för audition igen. Då åkte jag med Agnes för vi hade samma tid. Då gick det lite sämre, så jag var väl lite deppig över det och så. Men världen går inte under, haha :) Och nu sitter jag här hemma och ska äta. Imorn är det sovmorgon också så ikväll ska jag väl försöka gå och lägga mig i god tid. 
Imorn har jag ÄNTLIGEN tid hos frissan så då åker jag dit med Ella efter skolan. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0