trött som vanligt

Hej, nu är man hemma från Balsjö... Eller kom ju hem i fredags men ändå.
Vickis har ju skrivit om vad vi har gjort och så, men vi har iaf haft det jätte mysigt!
Vi åkte ju skidor en dag och i början sög jag... Och då menar jag att jag SÖÖG! Men tack vare min sötaste Vickis blev jag bättre till slut och sen gick det jättebra.
Och jag kan lova att alla som var där skrattade säkert.

Men idag har jag varit i Barkaby och tittat lite på kläder, hitta inget för att jag är helt pank. Men jag hittade en skit snygg skinnjacka som jag ska köpa... om ett tag har min mor lovat mig.
Men nu orkar jag inte skriva mer, ska gå och äta och sedan pröva min nya plattång :)

Puss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0