Tillbaka i stockholm

Vi kom hem igår kväll, så såg jag 1408. den var inte så läskig... :S

Måndag
Vi skulle ta flyget som gick 09.50, men det var försenat till 13.30... Jag blev jävligt arg :P
Så vi kom fram till mormor och morfar, vi gjorde inte så mycket, åt middag och gick sen och la oss.

Tisdag
Sov länge. Sen gick vi ut och så åkte vi snöskoter. Och så byggde vi en snögrotta :D Sen så myste vi lite på kvällen.

Onsdag
På onsdagen sov vi också länge. Vi var ute ganska länge, och så åkte vi in till bjurholm, och köpte ingredienser till våra cupcakes som vi skulle baka :) Det blev Geisha cupcakes. (går inte att ladda upp bilderna på datorn nu)

Torsdag
Jag och sarah gick upp tidigt. Sen så åkte vi till Agnäs backen och åkte skidor från klockan 12 till 4 :) Vi hade det jättekul, men jag ser så ful ut i backen som vanligt... haha :P  Sen så spelade vi lite kort på kvällen, och tittade på This is it.

Fredag
Blev förkyld kvällen innan, så jag hade jätteont i halsen hela dagen. Men vi gick till ica, packade och spelade kort. Sen så åkte vi till Umeå och tog flyget hem.


Puss på rumpan

Jag och sarah i Balsjö i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0