test

RANDOM:

Vilket land skulle du vilja besöka: Tobago, USA & Venezuela.

Hur många plattor äger du: Ingen aning.

Hur många kuddar sover du med: 2

Dricker du mjölk: Ja, mjölk är gott :)

Personer du hatar: -

Hur många signaler innan du svarar: Ibland 1, ibland 5...
Vad borde man uppfinna: Anti varasjuk vaccin

Är du ett hälsofreak: hahahaha

Vad är det värsta vädret: Kallt, regn och slask. Samtidigt...

Lekte du med Barbie som liten: Ja.


TROR DU PÅ:

Liv på andra planeter: Ja, kanske?

Mirakel: Nej.

Magi: Nej.

Kärlek vid första ögonkastet: Nej, faktiskt inte?

Spöken: Lite grann


SENAST DU:

Skrattade:  Idag

Grät: Igår

Tuggade tuggummi: Kommer inte ihåg? :o


KAN DU:

Gå ner i splitt: Haha, skoja inte

Skriva med båda händerna: Jag kan, men man ser inte vad det står med vänster

Vissla: Ja

Blåsa en bubbla: Ja.

Rulla din tunga tlli en cirkel: Ja, vem kan inte det?

Ha dina ögon i kors: Ja, jag tror det?

Nudda näsan med tungan: låångt ifrån x)

Dansa: Jag kan, men fult


VEM VAR DEN SENASTE:

Du nuddade: Mamma tror jag? :S

Du pratade i telefonen med: Elin

Du kramade: Anna

Du sportade med: Fotbollslaget


DU:

Svär: Kan hända...

Sjunger bra: I rule! *host*

Duschar dagligen: Ja.

Vill gå på högskola/universitet: Ja.

Vill gifta dig: ja

Tror på dig själv: för lite

Tycker att du är attraktiv: nja

Kommer överänns med dina föräldrar: Ja, oftast gör jag det

Äger en iPod: Japp, men använder inte

Går till kyrkan: nej

Sover med gosedjur: haha, kanske ?

Skriver dagbok: Händer ibland

Sjunger i duschen: Ja, typ varje gång


HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: Nej

Blivit dissad: Ja

Rymt hemifrån: Ja... eller det räknas nog inte?

Skolkat: Nej, faktisk aldrig

Tänkt på självmord: nej

Sovit utomhus: ja, räknas i tält?

Gråtit i skolan: Ja

Spytt i skolan: Nope

Velat bli modell: Jag har mina drömmar

Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Haha, ja

Varit på scen: japp, måånga gånger

Snattat: nej

Retats: haha, hela tiden. speciellt med julia :*

Från Karolina

Puss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0