Hiss & diss



Musik.
Musik är en av dom sakerna jag verkligen inte klarar mej utan. Musik väcker även många minnen, en stor del i mitt liv.


Vänner.
Vänner är alltid där för en, när man är ledsen och behöver uppmuntran. Jag har många fina vänner som jag inte klarar mej utan. Ni vet vilka ni är.


Mat.
Jag säger bara mat är en fin sak :)


Vintern 2010
Jag har HATAT den här vintern. Eller inte hela, i börja var det ju typ; -Jaa det snöar! :D
Nu är det; - Nej, fan det snöar igen!


Godis
Det är ju klart att godis är så j*vla gott! Men den dåliga saken är att, ja det är sjukt onyttigt.


Amy Diamond
Nej fy. Jag gillar INTE Amy Diamond. Hon är så töntig. 17 år (?) och låter som ett litet barn, nej jag gillar inte henne eller hennes stil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0