är tillbaka.... men inte så länge till.

Heej allihopa, asså om ni undrar varför jag aldrig skriver så är det för att jag har virus på min dator. Kan inte göra något på den. Nu är jag hos Johanna så då passar jag på att skriva ett inlägg.
Jag och Johanna tänkte ladda ner en film och så... Jag och hon kan aldrig lägga osss i tid, men så är det men det är ju fredag imorn så shit the same!

Idag åkte jag till Ella efter skolan. Det blev värsta otursdagen för mig, julia och lydia. . Jag kan säga att jag och julia fick vänta ute i kylan på ella o lydia föör länge! Och lydias träningsbag blev stulen.
Men nu ska jag välja en film som jag o johana ska titta på.

Pusss.

Sarah Verdier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0