snart till kusin.

Kom precis hem från Becca som jag sov hos igår. Vi hade det jättemysigt, kollade på några filmer och pratade om typ allt.
Och snart ska jag iväg igen till min kusin. Han har precis opererat sig så han ville träffa mig...
Juste, kollade precis på ett klipp från Förkväll där en tjej som heter Chloe var med och berättade om typ vad hon hade i sin garderob mm. Haha, hon är bara 11 år och har bara märkeskläder. Ska lägga upp videon när jag har skrivit klart. Imorgon ska jag träffa Johanna och Agnes. Vi ska öva på vår koreografi som vi ska lära våran klass på måndag. Så det är lite stressigt. Sen ska jag till Ella och fira henne eftersom hon fyller år på tisdag :) Puss
Här kommer videon på Chloe.


Herregud säger jag bara. Ni måste kolla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0