har inte skrivit på länge...

Förlåt. Har bara inte haft så stor lust att blogga. Men Vickis skriver ju som tur är.
Men som sagt har det hänt lite grejer, det är sommarlov, jag har varit på grönan för första gången det här året, varit i Småland på studentfest och varit på bio :) Inte så intressant men men.

Snart ska jag börja packa till Johannis landställe. Jag hon och Ella åker ut imorn så vi ska söva över ikväll.
Vid 5 blir jag skjutsad hem till Ella för att åka och handla lite mat dit. Vi kommer vara helt själva där ute,nice va?!
Vi är ute tills på fredag tror jag. Det kanske blir länger, vem vet. Och just nu sitter jag framför datorn med en smoothie i handen och lite choklad, gott :) Jaja, ska väl börja packa som jag ska. Ska försöka komma ihåg att skriva senare. Puss
 

haha, på grönan med älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0