skype :)

Godmoron på er :)
Eller jag har varit vaken sen 10, haha. Just nu pratar jag med Vickis på Skype, vi skrattar åt våran klass...
Idag tror jag inte det kommer hända så mycket. Jag är typ helt död, ärligt talat. Men om jag blir lite piggare kanske jag hittar på nåt skojsigt.
Och juste, igår åkte jag, mami, aki och min moster hilkka till stinsen och sollentuna c. Vi hade det jättemysigt. Aki är min gudson och han ska flytta till Italien den 12 augusti :( Det är lite sorgligt, han är 4 år om ni undrar. Typ världens sötaste, och han älskar mig. Haha, jag så jag ska vara med honom så mycket som möjligt innan han åker. När vi var där passade jag på att köpa lite skor. Det blev ett par vita converse och ett par vanliga vita tygskor. Jag älskar verkligen vita skor, haha. Men jaja, orkar inte skriva mer. Puss

söta sofia och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0