Mys med Nellie♥

Har kommit hem från gothia igårkväll. SÅ jag sov länge idag. Har haft så sjukt kul på den där cupen asså! Kommer sakna alla tjejer! Eftersom vi är så jävla grymma så kom vi ju 3:a av 92 lag! Lägger in de få bilder som jag har tagit sen, kanske tar några av nån från laget också ;)
Aja, nu sitter jag med Nellie och myster framför tv:n, tittar på Family Guy och äter TUC.
Puss

jag och nellie ;)

gosedjuren jag vann, + ett till som jag gav bort. (Nellie vann det stora lejonet åt mej ♥)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen!

2010-07-29 @ 10:22:06
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0