So arbete -.-

Hej, har fikat klart nu. Eller det var ganska länge sen, det blev hallon/blåbärs paj, gooott!
Sitter framför ansiktsboken (facebook) och gör frågor om Mose. Inte så roligt direkt, håller på med kristendomen på So:n. Njuter verkligen av det.. INTEE
Och så tänker jag på lördag, då är det myskväll hemma hos mig, det blir jag, vickis, johanna och agnes :D
Elin kan inte komma :( Menmen...

Johanna Boman, är glad att du vi umgås igen. Du e så jävla söt gumman!
Älskar dej<33


Gammal bild på Johanna sötnosen <3

Puss på rumpan



Kommentarer
Postat av: Agnes

visst är hon söt? :D

ungefär lika söt som du ;D <3

2010-01-28 @ 21:02:47
URL: http://agnesklapp.blogg.se/
Postat av: johanna

Älskar dig också Sarah! Har saknat er i ett och ett halvt år nu. Bara njuter av den här tiden jag har med er. Älskar er! PUSS <33

2010-01-28 @ 22:04:01
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0