måndag, igen... -.-

Usch, jag gillar inte måndagar. för då är det så länge till helg igen :(
Och juste, förlåt för att jag inte har bloggat på hela dan...
Idag åkte vi skridskor, det var kul men jag sög.
Sen åkte jag, elin, stina och amanda till sollentuna centrum, där fikade jag min
favorit kladdkaka på Wayne's (?). Sen åkte jag och elin hem till henne.

Vi gjorde inte så mkt, spelade mest Pettson och findus i mucklornas värd x) haha, och så gjorde vi lite roliga saker med Nutella, man kan hitta på så mkt med det... haha ! Ni kanske får se vad sen i en video eller bild ;)

Okej en fråga, gillar ni långa texter så det finns mkt att läsa, eller bara en kort text och typ en bild eller ngt?? Svara gärna i kommentarer! =)

Puss på rumpan

Kommentarer
Postat av: johanniii

kort text och myyycket med bilder.

Videobloggar kan ni också börja med O:)(^^^) <(")

annars kan långa texter va roliga :D

2010-01-18 @ 22:57:46
Postat av: Victoria

haha, stolt johanna at du kan göra sånna där facebook smielysar?? ;) haha :P <33

2010-01-19 @ 13:55:38
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/
Postat av: johannii

jaa :D

2010-01-19 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0