Hemma från pianot

Helluuu som Johanna skulle skriva :)
Är hemma från pianot nu. När jag skulle börja spela för min lärare blev jag lite skakis...
Eller jag hade inte övat nåt på läxan, och min lärare Magnus som han heter blev nog lite irriterad på mig.
Men skitsamma... Får öva mer tills nästa gång.
Tittar på "my super sweet 16". Det är ju fan helt sjukt hur man kan vara så bortskämd?! Aja, ska börja göra lite matteläxa snart också. Skriver senare.


Hos Svensson :)

Vickis och den goda pizzan :)

Och sist en drivbild på Agnes idag från svenskan :)

Puss på rumpan



Kommentarer
Postat av: agnes

HAHA! omg, vad man kan se ut... älskar er <333

2010-01-27 @ 09:20:05
URL: http://agnesklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0