trååk

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
japp :D
Vad står det i ditt tredje?
Hittade du?:P<3
Och vem var det ifrån?
 Sofia Wikström
Är han/hon snygg?
super het, (spec på bilderna vi tog^^)
Smsar ni ofta?
Okej..<3 men jag kan beskriva ;)
Och det var ifrån?
Sofia Wikström (igen...)
Är han/hon farlig?
Ja, gud jag blir rädd så fort jag ser henne :(
Hur farlig?
farligt farlig
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Typ; Elin, Sofia, Sandra, Sarah, Johanna, André, Clara, Lydia, Rebecca m.m
Smsar du ofta?
Ganska, inte överdrivet :P
Hur många sms har du skickat?
haha, 6533 :S
Hur många mms?
13
Är du beroende?
nej, inte så?
Vi har börjat smsa lite mer nu :D
Vad står det i ditt 18:e sms?
Vem ringde du senast
Sofia Wiksröm
Vem ringde dig senast?
Hem
Vilket är ditt senaste missade samtal?
mamma
Vem är snyggast på din kontaktlista?
jag?
Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser?
En bild på mej och Taylor Lautner :O
Hur många bilder har du?
881
Vilken är din favoritbild?
haha, älskar alla mina bilder, men gillar väl mest den här;

Haha, sofia ser ut som en häst x)
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
Sonyericsson W890i
har du varit helt ärlig nu?
 Japp

Kommentarer
Postat av: s'

HAHAHHAHAHA juste den bilden !

hahaha omg , fan va ful

2010-02-23 @ 20:05:00
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: s'

HAHAHHAHAHA juste den bilden !

hahaha omg , fan va ful

2010-02-23 @ 20:05:28
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: becca

hehe fin bild fia x)

2010-02-26 @ 19:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0