imorn blir det norrland.

Ja imorgon åker ju jag och Vickis upp till Norrland till hennes mormor och morfar hela veckan. Det kommer bli jättemysigt, hörde att det typ har snöat en halv meter.... Men det är väl bara kul :)

Idag har det inte hänt så där jättemycket för mig, det har varit ganska segt. Det började med att jag och Ella vaknade, kollade på Casanova och gick till centrum för att köpa vantar och hörlurar till mig.
Sen skulle jag träffa några som är på besök från Estland..  och nu e jag är, allt blev försenat men det löste sig förutom att jag inte han träffa elin. Tråkigt. Har inte träffat henne på en vecka redan bara för att hon har varit sjuk -.- Men nu ska jag inte trötta ut er med dennna text.

jag och elin :)     kommer sakna dej gumman, love u <33

jag och vickis i norrland i sommras ;)

Puss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0