bokredovisning imorgon-.-

Hej,  är hos Elin och gör min engelska läxa. Ska redovisa en bom som heter The outsiders och jag har inte ens läst ut den än. Duktig jag e.
Men jag letar lite på google om den så det gör nog inte så mycket, men det som är lite jobbigt är att man ska prata om boken i 5 min! Det är liksom bara för mycket.
Sen ska Elin dra på fotbollsträning så då får jag hänga med hennes gulliga familj :) och fortsätta på läxan
Idag hade vi ju studiedag. Elin och jag har inte gjort så mycket, vi hälsade på hennes mammas kusin och hennes barn. Sonen som bara var två månader lekte vi med lite, han var såååå sööt!
Men det var väl det, skriver senare ikväll.
Visst är elin söt?! :) <333

Vacker min jag gör va...

Gissa vad jag gör? ... :O

Och gissa vad elin gör? :O

Det var lite bilder på mig och elin i fredags.

Puss på rumpan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0