halloj

Hej alla söta. Nu var det ju ett tag sen man skrev. Sitter och pratar med Vickis på skype som tjatar på mig om att jag måste börja skriva mer. Och det har hon ju alldeles rätt i, jag ska börja blogga nu. Det är skönt att liksom skriva av sig lite varje dag och till och med våra lärare rekommenderar att skaffa en blogg. Det är typ bra för språket att skriva varje dag. Aja, idag har jag haft en väldigt mysig dag. Först var det skolan till lunch, sen åkte vi till Filadelfia för att repa inför julkonserten min skola har imorgon... Efter det gick jag, Ella och Lydia in i några affärer och kollade efter kläder till konserten. Sen behövde Ella åka medans jag och underbara Lydia fortsatte våran dag på stan. Vi hade det yber mysigt och vi pratade och så. Och nu kände jag att jag inte orkar skriva mer än så, men jag skriver imorgon. Puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0