Test

Barndom
1.Hade du en svår uppväxt - nej
2.Har någon när och kär lämnat dig från barndomen - nej det tror jag inte...?
3.Vilken var din första kompis - Madeleine Spångberg
4.Är ni fortfarande kompisar - nej, tyvärr...
5.Hade du något husdjur- ja
6.Isåfall vad - kanin som hette Bamsen :')
7.När föddes du- 1996
8.Var föddes du- i Bjurholms kyrka, (norrland)
9.Vad döptes du till- Eva Sara Victoria Svensson

Vänner
1.Har du någongång lämnat en vän- mm
2.Har du många vänner just nu- tillräckligt ;)
3.Vad heter din/dina bästa kompisar- Har så många fina kompisar, men någon som jag verkligen litar på och alltid finns där måste vara Sarah Verdier
4.Är du sårad av någon just nu- nej
6.Vem längtar du mest efter - Sanna Smidvik

Hat
1.Hatar du någon- nope
2.Hatat någon- ja
3.Har du sagt till någon någongång att du hatar den - ja...
4.Och menat det - nja...

Kärlek&sex
1.Är du kär- Nej
2.Har du varit kär - japp
3.Isåfall hur länge sen var det- senast var när jag var kär i Taylor Lautner :') omg, tror jag fortfarande är kär i honom :'D
4.Är du singel - ja
5.Isåfall vill du ha en tjej/kille- det kan jag väl tänka mej! ;D
6.Känner du dig desperat- ne
7.Är du oskuld- japp
8.Isåfall vem vill du först ha sex med - någon jag älskar
9.Har du ofta sexdrömmar- nej

lycka
1.Är du lycklig just nu- kommer och går
2.Vad gör dig lycklig- familjen, vänner
3.Vet du någon som är mindre lycklig än dig just nu - vet faktiskt inte...?


Det här testet har jag tagit från Rebecca

Puss

Du är finast älskling, kom ihåg det ♥

Kommentarer
Postat av: sarah

gud vad gullig du är älskling!

älskar dej! <33333

2010-08-04 @ 18:24:53
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/
Postat av: Aliiice

taylor lautner <3<3 :P

2010-08-05 @ 17:14:57
URL: http://yuwanalicezhang.blogg.se/
Postat av: S O F I A ♥

Haha föddes du i en kyrka? x)<3

2010-08-05 @ 17:25:42
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0