ett tag sen

nu var det ett tag sen jag bloggade, så jag tänkte passa på nu ;) I lördags så var jag i stan och tittade på pride-festivalen med elin och mina päron :) Det var jättekul att titta på, fast man blev rätt trött för vi stod där i typ 3 timmar... Men men, sen gick jag och elin iväg själva och strosade lite på stan :) Ingen av oss köpte något förutom varsin brownie som blev både lunch och middag.... haha, men sen så gick vi till sergel och skulle titta på shrek 4 i 3D. Vi var jätterädda att vi skulle komma lite sent och så kommer vi fram; "Vi har inte börjat släppa in än, kom tillbaka om ungefär en timme." Först blev vi jättesura, men sen började vi skratta! Haha FAIL!
Aja, filmen var jättebra så sen åkte vi hem till mej!
(Det blev ett lååååångt inlägg :S)

Puss

igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0