Beautiful blogger



Vi fick av Cassandra Gigel, taack :D

När man har fått den ska man skriva 7 intressanta 
saker om sig själv och sedan ge Awarden till 7 andra bloggare!


1. Jag hade gulsot när jag föddes
2. Jag har dragit ut 5 tänder, varav en har växt ut...
3. Jag är livrädd för hajar!
4. Jag har blivit sövd 2 gånger
5. Jag är 100% svensk! (inga släktingar alls som kommer från ett annat land...)
6. Jag är släkt med "The Herreys" (dom som har gjort bl.a Diggelo diggeley)
7. Jag har rätt sjuk humor.





Regler:
Som awardvinnare ska du kopiera award bilden och lägga in på din blogg, så att man ser att du fått den. Tacka sedan den du fått awarden av och länka till den du fick den av också. Sen ska du skriva 7 intressanta saker om dig själv och efter det ska du skicka vidare awarden till 7 stycken andra bloggare(glöm inte att länka dom som du har skickar vidare awarden till)

Dom här personerna fick av mig...

Nellie
Sandra
Agnes
Elin
Sofia
Amanda
Julia


Kommentarer
Postat av: Julia Nilsson

tack älskling!

2010-08-30 @ 20:58:55
URL: http://julianilssons.blogg.se/
Postat av: Nellie

Vi MÅSTE träffas gumman!! Älskar dig! :* <3<3

2010-09-05 @ 21:22:47
URL: http://thenellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0