Allmän fakta om MIG

UTSEENDE: 
Ibland tycker jag att jag är ful: Ja
Jag blir lätt brun: Ja, sådär?
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg: Mörkare, ja   
Jag har haft/har tandställning: Nej, men ska nog få
Jag har glasögon/linser: Nej
En helt okänd person har sagt att jag är snygg: Ja
Jag har fräknar: Nej

FAMILJ:
 Jag har svurit åt mina föräldrar. Ja, det har väl hänt nån gång...
Mina biologiska föräldrar är ihop. Ja
Jag har ett syskon som är under ett år gammal: Nej
Jag vill ha barn nån dag: Japp, 2 eller 3 :)

SKAMLIGHETER: 
Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion: Haha nej? LOL
Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer: Jag vet inte? Kanske nån
Jag har pissat på mej av skratt: Nej faktiskt inte
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat: Kan ha hänt :/
Jag har gråtit av skratt: Ganska många gånger... ;)

EFARENHETER:

 Jag har lekt sanning eller konsekvens: Haha, vem har inte det?
Jag har medverkat i ett skådespe: Ja om sånna i skolan gills :P
Jag har fångat en snöflinga på min tunga: Jao
Jag har aprillat någon: Ja

FÖRHÅLLANDEN: 
Jag är singel: Typ så singel som man kan vara... -.-
Jag är i ett förhållande: Nej
Jag saknar någon just nu: Japp  
Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig: Inte kär men jag har väl gillat något mycket   
Jag har sparat något från ett gammalt förhållande: Haha vet inte?

MATERIALISM:
  
Jag äger en iPod eller en mp3-spelare: En fejk iPod från Kina :P
Jag äger något från H&M: Ja, mycket
Jag samlar på serietidningar: Nej
Jag äger något från Disel: Ja, ett par jeans tror jag? :S

RANDOM: 
Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det. Ja, har ju varit med i TV (a)
Jag ser på nyheterna: Brukar inte göra det :/
Jag svär ofta: Det händer
Jag sjunger i duschen: Ja, och lika bra som vanligt :)
Jag är bra på att baka: Äger!
Jag skrattar åt mina egna skämt: Ja, det är för att dom är så roliga
Jag är bra på matematik: Sådär
Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet: Nej verkligen inte!
Jag är väldigt kittlig: Nej, men på ett ställe som bara elin vet om tror jag...
Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel: Jaa
Jag är bra på att minnas namn: Ganska, men andra saker har jag svårt med ;)

Test från Christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0