paniiik!!!

Hej igen.. Asså det var så nära att mitt ena ögonbryn försvann:S
Jag och Vickis skulle dra av oss våra ansiktsmasker... Och lilla korkade jag hade lagt ansiktskrämen över mina ögonbryn! Det var ju inte så där jätte smart om man säger så.
När jag skulle dra av masken så såg jag liksom hur håret typ följde med, så jag fick ju typ lite panik!
Men sen sa Vickis att det skulle hjälpa om man tog lite vatten ochh sköljde, så det funkade i alla fall!
Så TAAACK TILL VICTORIA SVENSSON!!
Ja, det var det jag ville säga till er, det här är det sista inlägget för den här "morgonen" kanske man kan säga eftersom klockan är 02.19:)
Hörs nog om några timmar....

Puss på rumpan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0