julafton, (igår)

Förlåt för att jag inte har skrivit nått, men jag kom inte ihåg mejl adressen ;)

Vi hade ju minijul hemma hos Agnes, det var kul. Vi bytte julklappar, pratade lite och så tog vi lite roliga bilder också :)

Sen på julafton så sov vi ganska länge, sen gick vi ut i kylan och åkte pulka med kusinerna. Vi orkade faktiskt inte vara ute så jättelänge, så vi gick hem och spelade ett spel. När klockan var 3 så var det ju Kalle Anka! Alla satt pch kollade och så drack vi glögg. Efter var det "Kan du vissla Johanna" Vi kollade på nästan hela, fast då var det middag! (kvart i fem...) Det var jättegod mat! :D Typ allt man har på julbordet. Efter maten började vi med att öppna julklappar. Jag fick; En ny dator!!! :D 2 böcker, strumpor, en jätteskön mogonrock, en kofta, 4 regnskogsträd, godis, en trisslott, presentkort på kicks och kapp ahl (fast jag gillar inte kapp ahl så mkt egentligen :/ ) , The Sims 3 Destination Världen. Sen kommer jag inte ihåg om det var något mer.
Jag lägger upp bilder sen, har inga nya på min dator ;)

Puss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0