hemma

Hejhej, nu e jag hemma från Ella;)
Förlåt för att jag inte skrev så mycket under tiden jag var där...
Men jag kan berätta lite av vad vi gjorde. Som jag skrev förut var vi i Kista sen när vi kom hem gjorde vi inte så mycket. Tittade på "The boat that rocked" as bra film!! Sen idag så gick vi ut och sprang i typ 40 min, duktiga vi e;) Sen tittade vi på en till film "Gladiator" jag hann inte se klart på den eftersom jag var tvungen att åka hem.
Så nu är jag hemma och städar till lite av Micheal Jacksons låtar;)
Snart kommer Vickis och Sofia hit, så skriver nog senare:D

slänger upp några bilder som jag och vickis tog när jag va hos henne;) <33


Puss på rumpan<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0